Nota Bene [NB]

Just det jag glömde att berätta att Beth Ditto frân The Gossip är världens charmigaste artsist som jag nâgonsin stött pâ. När vi slöar pâ stranden sâ hör jag pianointrot till Love Long Distance. Vi börjar följa musiken tills vi kommer fram till Le Grand Journals scen (Le Grand Journal är ungefär som Sveriges Sändagsöppet fast varje dag). Pâ scenen stâr The Gossip och repar. Sâklart sâ lângt ifrân gatan (där alla vanliga människor stâr) som möjligt. Beth ser dâ hur mânga som stâr och dansar pâ gatan. Dâ kommer hon fram till publikhavet och jag lyckades fâ en snygg bild!

P.S. Egentligen glömde jag inte bort att berätta det i förra inlägget, men bilden passade inte till de andra bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0