Cannes here I come!

Den 19 maj bär det av till Cannes filmfestival. See you there Adrien! Med skolan ska vi âka dit och titta pâ filmer. Vi har blivit beordrade att ha med oss klänningar som passar till ett sâdant event. Kommer jag att fâ gâ pâ röda mattan med den finaste juden i hela världen?

Om inte sâ har vi en swimmingpool pâ hotellet och sâ finns ju alltid havet!

Det är när man fâr erbjudanden som dessa dâ man verkligen tänker:
"Valet jag gjorde förra vâren, är det bästa valet jag gjort i hela mitt liv"


Kommentarer
Postat av: Wictor

Meh! Man ser att ditt huvud är inklippt ju. :(

2010-05-06 @ 19:51:26
Postat av: Marion

Jo', j'aime vraiment ton blog, c'est tout toi...

Alors je te dis juste que je suis ravie de te connaître... et suis très triste que tu aies à repartir bientôt...

Je te l'ai jamais dit mais tu es vraiment une amie précieuse à mes yeux : je t'aime ^^ lol



Mille bisous pour une jeune fille exceptionnelle

2010-05-27 @ 15:44:50
URL: http://la-realisatrice.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0