aldrig aldrig ensam

Så i fredags rullade Billie in i Roanne och där stod jag och väntade på henne.
De senaste dagarna har vi satt vår franska på prov genom att umgås med riktiga fransmän (stereotyperna), varvat med all time slö på mitt golv medans Sex and the City rullat på min dator, avsnitt efter avsnitt.

När Billie kom var hon försenad pågrund utav snöoväder. Dagen innan Billie åkte var vi i Lyon. UTAN JACKOR!


Billie gled ner här

Gladare än så kan ingen bli

à la taverne



För att vara asiat så gör hon en bra Kenza

Lyon







Billies mamma borde vara sjukt stolt. Kolla så impad Billie är utav Saint-Jean kyrkan i le Vieux Lyon

och utav denna jätteboken...


Kommentarer
Postat av: Pappa

I Lyon utan jackor skriver Du, ja jag ser det men var finns snön? Det ser ju ut som rena våren och det är långt ifrån här hemma.



Kram

2010-02-20 @ 08:44:40
Postat av: Billie

Hahahahahah! Madeleine kommer vara nöjd :D

2010-02-20 @ 15:24:55
URL: http://billieenfrance.blogg.se/
Postat av: Hatten

Stor bok! Vet du, jag har varit på Borgar. :O

2010-02-20 @ 22:50:53
Postat av: Hanna

VÅÅÅR! Så härligt. Snart kommer den hit också, får vi hoppas:P

2010-02-22 @ 12:46:11
URL: http://okio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0