Them drum-machines ain't got no soul

När det inte finns nâgonting att göra här i Frankrike sâ försöker jag hänga med i svängarna hemma i Sverige. Under en tvâ timmars lâng hâla idag har jag kollat pâ P3 GULD 2010! Jag saknar svensk television. Allt är sâ himla stilrent och gud vad jag saknar svensk humor.


Nâgra kommentarer:

Jag tycker att det var jättefint av Markus Kunegârd att ha pâ sig samma löjliga nitjacka som han hade pâ sig pâ malmöfestivalen.

Timo Räisänen var patetisk och pinsam som programledare. Han gâr precis som om han skitit pâ sig.

Trummisen i Mando Diao är sân jävla mes. Jättesöt!

FAN VAD ÄCKLIGT NÄR FEVER RAY TOG EMOT PRIS. Det fick mig att tänka pâ den gângen dâ jag, Ebba, Matea och Elin var pâ elefanten i somras, där Matea och Elin blev attackerade av samma varelser!

Framträdandet med Robyn och Salem! Var det ett skämt eller?




TACK SVT PLAY FÖR ATT DU FINNS!!!!

Mina favoriter:





Kommentarer
Postat av: ebba

Ah! Minnen!

2010-02-01 @ 19:24:25
Postat av: Lisa

Åh, Jonathan!

Den mannen är något av det vackraste som finns.

2010-02-01 @ 22:31:09
URL: http://rymdsylten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0