I'm coming, you coming, no hiding, my feeling,

Pâ fredag klockan 16.20 rullar Billie in i Roanne och dâ stâr jag pâ perrongen och väntar pâ henne. Sen har vi en hel vecka framför oss som vi ska inviga med en fest hemma hos Dylan som vi hâller pâ att planera.

För övrigt sâ är franska fester i en kategori för sig.

- Fransmännen älskar sin electro och framför allt deras heliga David Guetta. Om ni gâr pâ en fest i Frankrike och om Guetta just släppt en ny singel sâ är det troligtvis den du kommer att höra mest under natten.

- Franska tjejer är alltid redo att fightas om du pratar med deras pojkvän(som oftast är jätteful). Det kvittar hur mânga gânger du säger att du redan har en pojkvän och att du verkligen inte är intresserad utav deras respektive, om du är en utbytesstudent frân Sverige sâ är du bara ute efter att fâ ligga med sâ mânga franska killar som möjligt. Sâ är det bara. Försök inte en argumentera.

- Ta alltid med dig en sovsäck och extra täcke. Du vet ALDRIG hur kvällen kommer att sluta (eller när den slutar). Jag har haft turen att fâ sova i en säng för tvâ med Dylan en gâng. Man vet aldrig när man fâr den chansen igen. Andra gânger har jag haft mindre tur. Jag har sovit tryckt mot en vägg i en säng för tvâ med sju andra personer och en annan gâng sov jag pâ en liten madrass och med liten filt som jag delade med Clares värdsyster i ett nyköpt hus utan värme. TA MED DIG EN SOVSÄCK OCH EN FILT!

- Glöm nätter fyllda med dans. Pâ hemmafester dansar INGEN. Om du gör det sâ är du konstig. Vill du dansa sâ fâr du gâ till en nattklubb. Det vill du inte. Inte ute pâ landet iallafall. Storstäder är okej men inte ute pâ landet.

Annars sâ är franska fester assköna!

Pâ lördag dansar iallfall jag och Billie natten lâng till:

Jag är en vampyr (detektivbyrâns version)


Kommentarer
Postat av: Billie

hahahahaha. ga pa nattklubb. det vill du inte.

nu ar jag i geneve med adam och andrea och surfar gratis pa en mac pa macsupport. imorgon rullar jag in!

2010-02-11 @ 12:52:49
URL: http://billieenfrance.blogg.se/
Postat av: Ebba

Oh! får man komma på festen?:)

2010-02-12 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0