môpen

Jag har ett nytt schema for 4:de gangen! Jag gar i forsta, endra OCH tredje ring, wow liksom. Den klassen jag ar hos nu tror jag gar franska motsvarigheten till IV... Skitsamma jag far sitta och chilla vid datorn for jag fattar anda inget.

Jag har engelska i samma klass som stuproren och idag bad han mig sitta bredvid honom istallet for bredvid en kille som ar hyfsat duktig pa engelska och som ocksa bor pa internatet tillsammans med mig vilket stuproren inte gor.

Jag har btw en ny dejt pa lordag!

Idag ar det:

8 dagar tills jag far aterse babu my sister!

31 dagar tills mamma kommer hit!

89 dagar tills jag aker hem till SVerige for att fira jul med familj och nyar med vanner!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste berätta om dejterna!!!! Eller ring mig och berätta!

2009-09-23 @ 13:07:15
URL: http://anemicroyalty.blogg.se/
Postat av: Claudia

Ja, du måste berätta om dejterna OCH GUUD VAD GLAD JAG BLEV ATT DU SKA KOMMA HEM TILL JUL :D

2009-09-23 @ 21:48:59
Postat av: Ebba

från IB till Iv. Haha! Berätta om stupröret!

2009-09-24 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0