hej:

hej alskade vanner, foraldrar och andra lasare!

Igar var ett helvete. Rektorn pa skolan andrade mitt schema for att jag ar for dalig pa franska for att ga i 2:an.
MEN SNALLA LILLA RARA!! DET AR JU DARFOR JAG AR HAR!

Jag blev jatteledsen och nar jag satt pa ett café med nagra vanner sa borjade jag grata. Vid middagen ahde jag ingen matlust utan satt bara oh glodde rakt ut i luften. Vet ni vad som hande sen?

Min vardpappa kom till skolan och trostade mig och snackade med rektorn sa nu ar allt lost!!

rektorn hatar mig for att jag inte fmljer hennes dumma regler men hur ska jag kunna folja dem nar ingen har berattat om dem for mig!!

Regler:

- du far inte vara pa skolgarden nar du och dina vanner ar de enda som har rast.

- du far heller inte vara i korridorerna nar du och dina vanner ar de enda som har rast.

- Nar du har slutat for dagen och ska ga ut pa stan ett slag och kommer pa att du glomt en bok i ditt skap far du INTE ga tillbaka in pa skolan.

- DUA ALDRIG LARARE




Kommentarer
Postat av: Elin

WHOOOOT?! Vafan är det för regler?!

2009-09-18 @ 17:36:07
URL: http://anemicroyalty.blogg.se/
Postat av: Shanga Namali

Hahaha hon måste ha blivit pissed efter att värdpappa hade lämnat henne och hon kommit på att du vunnit.

2009-09-18 @ 20:19:59
Postat av: Andrea

hoho, jag duade min tysklärare och hela rummet tystnade. hemskt var det.

2009-09-18 @ 21:31:18
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/
Postat av: David N

Hehe, om de blir så förbannade av ett vanligt Du undrar jag allt hur de skulle reagera om du drog till med något riktigt grovt ;) Kanske något att testa typ dagen innan du åker hem.

2009-09-18 @ 23:05:32
Postat av: ebba

Det låter ju... jobbigt! SATANS rektor!

2009-09-19 @ 17:06:21
Postat av: Wazzybot

vad i HELVETE är det för regler?! Varför har du dem?! varför hatar rektorn dig?! och om du inte får vara på skolgården eller i korridorerna, var fan ska du vara om rasterna då?!

Major bummer, hun!

2009-09-22 @ 16:48:34
Postat av: Annie

shit vilka konstiga regler. Hoppas du har det jehte bra i France trots den dumma rektorn:*

2009-09-22 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0