GoodNews

Okej, jag har bra nyheter för mig själv. Tydligen så får man sova hemma hos sin familj på onsdagskvällar. I'm SO gonna do it! Anledningen är att vakterna (eller fritidsfröknarna som jag kommr att kalla dom hädanefter) är lediga och övervakar inte internatet natten mellan onsdag och torsdag. Jag bangar ju inte att bara få behöva sova på internatet tre nätter i veckan. WOHO!

Annat som hänt då?
Jag vaknade klockan tolv imorse och låg och drog mig tills jag gick ner för att kolla läget. Där stod den ena systern Charlotte som jag tycker om mest av alla syskonen. Hon tar sig verkligen tiden att lyssna på mig och hon och hennes kille som också åt lunch här precis ställer flera frågor som jag FAKTISKT kan svara på!

Idag blir det att packa. Det är svårt att välja kläder för en vecka då jag vanligtvis bestämmer det i samma sekund som jag ska klä på mig.

På tisdag har jag gymnastik i två timmar. Ni som känner mig kan ju veta hur jag känner inför detta. Men jag har bestämt mig för att faktiskt anstränga mig ÄVEN om vi kommer att spela mycket bollsporter. Men vi är bara elva styckna i klassen så det kasnke inte blir så mycket lagsport trotts allt. Med vi får ju inte ta ut segern i förskott.

Kommentarer
Postat av: Linn

Heelo vi saknar dej här hemma eller iallafall jag!

Lycka till på gympan hehe...

2009-09-07 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0