att råka få en pojkvän

Ja, ni läste rätt. Jag har råkat få en pojkvän. Tror jag...

Såhär ligger det till:

Igår stod jag och stuprören ensamma(trodde jag) i en korridor och pratade. Klockan ringde och innan han gick iväg så kysste han mig. Vi kysstes alltså!

I matsalen senare kollar ALLA på mig och innan jag ska ha lektion med 1:orna så frågar ALLA hur länge jag och han har varit tillsammans. Jag bah:

Vah!? är vi tillsammans?

Min syster säger att vi antagligen är tillsammans...

Imorgon ska vi gå en lång promenad i bergen och då ska jag fråga hur läget ligger till här i Frankrike...

Om nu allt detta stämmer är det major kulturkrock!

Kommentarer
Postat av: Andrea

tjolahopp. ojoj.

härligt bryden! :P

2009-09-26 @ 22:16:23
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/
Postat av: Shanga

Haha fan vad härligt och lätt det är att bli tillsammans därnere, inte undra på att alla i din korridor är tillsammans ju..

2009-09-26 @ 23:06:55
Postat av: Wazzybot

Ah, vive la Twilightstyle på det!

2009-09-28 @ 13:19:55
Postat av: Ebbah

Hahaha! Det där är roligt!

2009-09-29 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0