att pricka av huvudstader

Idag var jag i Geneve och halsade pa pa FN... Fett,
Inte for att jag fattade natt av vad guiden sa men jag hade sukt trevligt med Billie, Andrea och en kille som heter Adam. Han gar pa skolan har i Thonon och han ska ocksa vara har i Frankrike i ett har sa han hangde pa oss svenskar. Efter FN sa akte vi till innerstan och Adam visade oss shoppingdistriktet och H&M... Gissa vilka som var overlyckliga?

Forlat mamma och pappa men jag hittade en jattefin klanning som jag inte kunde lata ligga kvar dar sa jag kopte den. Pa rea dock sa den var billig!

Ja och sa kopte jag varldens frasigaste klackar!

Imorgon vantar besok pa en ostfabrik och jag plus andra exilsvenskar ar sjukt peppade

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0