att ha en kille som suger

Min pojkvans engelska ar sjukt dalig. Jag tyckte anda att den var helt okej, men idag blev jag motbevisad. Alla treor har haft mock exams. Idag fick de tillbaka sina prov och min pojkvan fick 2,25 av 20... Som helt klart motsvarar ett svenskt IG eller en IB 1:a.

Ah skitsamma, jag tycker ju anda inte om honom for hans provresultat!

Annat som hant i mtt liv da?
Joda en rolig sak har hant:

- Jag ska springa ivag och kopa dricka
- Jag har en flaska vatten om du vll ha den
- Tack vilken fin fodelsedagspresent?
- *tystnad*
- Det ar min fodelsedag idag.
- C'est vrai?????
- Ja
- Forlat forlat forlat, jag visste verkligen inte!
- Lugnt, jag gillar anda inte fodelsedagar. Det racker med att du ar tillbaka fran Thonon. :*

Ja, Dylan fyllde ar torsdags...

I helgen pysslade jag ihop en blandskiva till honom som var valdigt uppskattad. Kanns anda ratt dumt ju.


Kommentarer
Postat av: billie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH KÖPA DRICKA HAHAHHA

2009-10-14 @ 19:48:23
URL: http://billieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0