I've got a feeling

Just nu i denna sekund är min pojkvän och Billie på samma filmfestival med sina klasser. De träffades idag och jag tycker att det hela är sjukt skumt. Bille vet ALLT om Dylan och Dylan vet ALLT om Billie. Jag saknar båda något fruktansvärt. Well, egentligen saknar jag ju faktiskt Billie mycket mer än Dylan eftersom han är tillbaka på skolan inom tre dagar.

På lördag är jag efter många protester från mig bortbjuden hem till Dylans familj. Jag har tackat nej kanske fyra gånger till middag hemma hos honom. Nu känner jag mig tvungen att åka dit och som om det inte kommer att vara jobbigt nog med hans föräldrar där så är hans gudfader + familj också bjudna...


PS:Nu ska jag sluta med att döpa alla inlägg till ATT.

Kommentarer
Postat av: ida

fett coolt att de traffats!

frankrike ar litet trots allt..

2009-12-01 @ 21:35:09
URL: http://ballonrouge.blogg.se/
Postat av: andrea

sjukt skumt, haha!

hur gar livet josefin? kan inte du ringa mig till helgen, det var ju sa lange sen!

2009-12-03 @ 17:45:04
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack!

2009-12-04 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0