healing/force


okej, igår tog man den här sprutan  mot la grippe A (aka. svininfluensan). Fy fan säger jag bara. Hela armen var i princip förlamad igår och idag hade jag 39 graders feber och ont i hela kroppen.

Personalen på skolan gjorde inte saken bättre. Med intyg från skolsystern om att jag inte kunde delta på basketen idag så fick jag kommentaren:

"Du pjallar för mycket, man har lite ont varje dag! Det har alla!"

Ja, fröken det må vara så, men min feber och värk pågrund utav en spruta jag tog igår är inte samma sak som dina ålderskrämper.

Min snälla värdpappa hämtade mig och innan vi lämnade skolan var vi tvugna att berätta för survianterna att jag var sjuk och därför inte skulle sova på internatet. Jag skrev på ett papper och sen sa de:

"Bonne journee monsieur"

Inget: Krya på dig Josefin...



Kommentarer
Postat av: ida

KRYA PA DIG JOSEFIN!

2009-12-09 @ 13:21:36
URL: http://ballonrouge.blogg.se/
Postat av: Elias

Töntigt! Själv känner jag inte ett skit ;)

Krya på dig josefiiiin!! :)

2009-12-09 @ 20:43:13
Postat av: Elin

Stuck up french bitches...

2009-12-11 @ 18:02:54
Postat av: Billie

Alltså den där bilden är verkligen hur fin som helst. Och jag tänker inte droppa någon "GRYYYM FOTOGRAF"-kommentar. Ville bara kommentera att den är fin! Vafan har hänt med dig och kor?

2009-12-11 @ 18:22:15
URL: http://billieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0