Heads Will Roll 2010!

Tack för detta händelserika året. Det har hänt mycket. Vissa tider har varit bättre än andra. Syftar ju mest på den första tiden i Frankrike. Fast nu trivs jag där, som fisken i havet.
Nu ska jag ta tag i skolan i Frankrike. Anstränga mig på riktigt. Om fem månader ska jag fan kunna flytande franska!
Tack för alla fina människor jag fått lära känna detta året!
Tack mamma och pappa som lät mig åka till Frankrike! Jag älskar er även om jag kanske inte alltid visar det.
Tack min fina värdfamilj som inte kan bli bättre!
Tack Dylan för att du är den du är och jag älskar dig!
Tack Billie för att du också finns i Frankrike vid min sida. Jag älskar dig!
Tack mina fina vänner i Sverige som fortfarande är mina bästa vänner även om jag bor flera mil ifrån er! Jag älskar er!
Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Billie

Babu! Skype-moi när du vaknat och berätta om ditt nyår! <3

2010-01-01 @ 12:36:59
URL: http://billieenfrance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år! Jag älskar dig med!

2010-01-02 @ 18:01:45
Postat av: Anonym

Oj, det var från Ebba! hehe

2010-01-02 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0