For him, I walk the line

Idag gjorde jag det. Jag åt lunch och middag hemma hos Dylan. Det har varit en fin dag. Jag sammanfattar familjen såhär:

- Pappan är en glad prick som gärna drar ett skämt.

- Mamman har ett härligt skratt som smittar av sig.

- Lillasystern är en exakt kopia av sin mamma och hjälpsam när det kommer till att jag inte fattar vad folk runtom mig pratar om.

De är en trevlig familj.

Jag är kär! Förra vintern då jag skrev min uppsats till Internationella Programkontoret hade jag inte den blekaste aning om att jag skulle träffa en så underbar människa som Dylan. Jag är kär!
 
Bilden är lite möpe.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blir så glad nu när jag läser din blogg!

Att du trivs så fint får mig att le.

2009-12-06 @ 16:26:52
URL: http://rymdsylten.blogg.se/
Postat av: Andrea

Åh, jag vet känslan.

Jag tror faktiskt också att jag är kär i Xavier.

Fast det är bizarre.

2009-12-06 @ 16:41:52
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0