Markus.

Min Malmöfestival gick av stapeln idag!
Det blev Markus Krunegård med först en hel dröse människor men när konserten väl var slut stog jag, Matea och Elin kvar. Ensamma, men starka!
Markus pekade på mig coh Elin och sa dig och kollade oss i ögonen! Sen rörde han oss (och en massa ndra men iallfall!)
Efter att vi försökt hitta några vänner men misslyckats kom två trevliga omalmöitiska killar fram och frågade vad som ar pågång. Vi hade sällskap med dem till centralen där de sa adjö till oss!

Jo glömde ju att vi sprang på Jonathan Johansson påvägen til centralen. Vi tog foto och han sa att Matea var väldigt söt! Jag ch Elin får leva på det. men vi var dig iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0