B-day

Igår hade jag födelsedags/hej då-fest!  It was awesome! Vi åt världens bästa lasagne som jag såklart gjorde och en fin tårta som jag gjorde med mest hjälp av philip men också lite hanna och ebbah. Matea var socialt stöd.

Jag fick fin fina presenter som bestod utav choklad, filmer och världens bästa skiva ♥

Vi dansade på bord/stolar and had a blast!
Billie hade skrivit världens finaste dikt som jag ska skriva in på bloggen senare!
Nikki, Elin och Jesper skrev världens bästa låt till min ära!
Philip gjorde världens finaste bildkollage och världens finaste film!

Idag mår jag liite dåligt men det var det värt!


Tack! tusen tack till alla mina gäster som gjorde min fest till världens bästa fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0