alone.

Jag känner mig så oerhört ensam. Jag kan inte smsa non-stop. Känns som om jag är borta från all civilisation!
Jag vill ha mamma och pappa!
Men jag msåte klara det. Jag saknar mitt otroligt välinreda rum.

Familjen är snäll och så men jag känner mig så utanför med tanke på att de bara kan prata franska. De försöker att prata med mig med alla samtal känns så tomma för mig.
Jag känner mig dum och jobbig som måste fråga:
Va?
efter varje mening de sagt.

Jag saknar er alla där hemma. Varje tår jag fäller fäller jag för er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att klara dig. Här är också en ung tjej som lämnat Sverige bakom sig http://fflach.blogg.se/

2009-08-31 @ 08:08:17
Postat av: ifrank

det var jag som kommenterade nyss! kram!

2009-08-31 @ 08:08:34
URL: http://ifranks.blogg.se/
Postat av: Wazzybot

åh min bäbis.... Varje gång jag tänker på dig så får jag ont i bröstkorgen! Det kommer ta ett tag innan du vänjer dig, men det blir bra snart, precis som på IB!

Älskar dig sönder och samman, i väntan på våren och paris!

fjortizhjerta

2009-08-31 @ 21:53:59
Postat av: Ebbah

snart får du nya-snygga-(franska)-kompisar:*

2009-09-01 @ 21:02:14
Postat av: Anonym

snart får du nya-snygga-(franska)-kompisar:*

2009-09-01 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0