adjö.

Okej, nu är det hej då Sverige vi ses om tio månader.
Tack till alla som gjorde denna sommaren till världens bästa sommar!
Den har verkligen varit så sjukt underbar.

Jag älskar er


Jag mår så himla illa. RESFEBER skulle jag tro. Såhär ser resplanen ut:

- Bil till Centralen
- Tåg till Kastrup
- Flyg till Prag
-Flyg till Lyon
- Bil till Mars/Charlieu

Ensanästan hela vägen. Förlåt till övriga passagerare på följande transportmedel. Jag kommer gråta och hulka. förlåt, men jag sk ändå åka till Frankrike!

Kommentarer
Postat av: Babu

Det kommer gå finnemang. Jag sitter här i min fritzl-källare med min skype/hemtelefon redo när du är framme <3

2009-08-30 @ 12:20:32
URL: http://billieenfrance.blogg.se/
Postat av: julia

1. Jag stötte på du-vet-vem-Joakim i fredags.

2. Jag umgicks med osthandlarens son igår, haha!

HÄLSA FRANKRIKE FRÅN MIG!!! ÄR AVUNDSJUK.

2009-08-30 @ 12:44:10
URL: http://juliastjarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0