Meddelande till alla svenska utbytesstudenter

Det är ju bara tvâ mânader kvar tills jag âker hem och under hela denna tiden har jag kunnat leva utan svenska varor (förutom att mamma och pappa skickade ner kaviar och att min värdfamilj köper Wasa Knäkcebröd till mig, det finns i Frankrike). Jag klickade runt lite pâ internet och ramlar in pâ en sida som säljer svenska varor via internet. Sidan heter passande nog: "Missing Sweden". Inte för att jag tänker köpa nâgot för priserna är rätt höga och jag kan nog vänta tvâ mânader till Lättas smör ochAbbas inlagda vitlökssill pâ en grov macka!



Billie, en pâse chips märkta OLW kostar 40kr.

Usch, här sitter jag och kollar pâ mat pâ internet... Titta men inte röra heter det väl? Det lyckas jag för övrigt ganska bra med. Jag är äcklad utav nutella, jag vill spy när jag ser pain au chocolat och chokladflingor is no longer my thing. Just nu är jag som besatt utav naturel yoghurt med lite salt i. Det är som en nyttig dippa. Sâ sjukt gott och jag kan inte fâ nog utav det.

Nu ska jag ta och "plugga" lite.

Puss


Kommentarer
Postat av: billie

perfekt hemsida! man behöver inte ens hälla vatten på dom!

2010-05-08 @ 23:36:43
URL: http://billieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0