Vamos a la playa

Pâ mândag âker jag och min franska klass till Madrid!
En dag spenderar vi i en buss...
Tre dagar spenderar vi i Madrid!
Sista dagen blir det bussresa hem igen.
När jag tänker efter sâ vet jag typ ingenting om Madrid. Jag trodde att La Sagrada Familia lâg i Madrid och var jättepepp pâ att fâ se det och ta massa turistiga foton. Sen visar det sig att det ligger i Barcelona.

Jaha?

Sâ nu sitter jag och läser in mig pâ Madrid för jag har verkligen inget annat att göra. Har tre tillars hâla idag... Sâ jävla bra organiserat alltsâ...

Annat kul som händer under vâren är:
24 mars: Âka till Paris med Dylan och träffa Ebba som är pâ skolresa.

Vârlovet: Bila ner till söder med min värdfamilj. Havet! Here I come!!!

12 maj: ätervända till mitt älskade Paris och dela lägenhet med mina vänner i nâgra dagar.

27 maj: Âka pâ skolresa till Cannes Filmfestival. Nej vi kommer inte att glassa i solen med massa kändisar. Vi kommer att vara instängda 24 timmar i en biosalong och titta pâ film. Vilket är rätt coolt för vi fâr se massa nya filmer innan de kommit ut.

4 juli: Hem till Sverige.





Kommentarer
Postat av: Hatten

Madrid är en fabriksstad. Den 24 Mars är även jag i Paris. ;)

2010-03-10 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0