Stolt som tuppen


Idag skippade jag internatet. Gick hem till Clare istallet for hon skulle sova ensam hemma inatt. Sa vi kopte alla ingedienser till tacos! 
Imorgon ar det le monome som galler for treorna pa skolan. Det ar hemskt. De kastar ruttna agg, vinager, mjol, vatten m.m! Sa nu sitter jag och Clare och planerar hur vi ska kunna ta oss in pa skolan utan att bli victims! 
Njut av att treorna i Sverige bara sprutar vatten pa er!
Forresten sa fick jag tillbaka en uppstats i franska som jag fick 11 av 20 pa medans resten av klassen fick typ 6 eller 7 och lararinnan var jattestolt och jag att hon ville behalla bade mig, Sofia och Clare till nasta ar! Har en kansla av att jag kommer kanske anda lamna min franska skola med ett leende pa lapparna!
En bild fran nar vi var pa Operan i Lyon forra aret!

Kommentarer
Postat av: Andrea

VILKET AMAZING HÅR DU HAR PÅ BILDEN!

billie och jag saknar dig här borta i sverige, kom hem snart och fika och kramas med oss <3

2010-06-08 @ 20:07:22
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/
Postat av: babu

amazing hår? jävlar bonne du är överhuvudtaget. kom hem och love more than anyones ever gonna do. kom hem <3

2010-06-15 @ 13:08:32
URL: http://chezbillie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0