à l'école

Dagen har varit lang och trakig. Forst tva timmar historia dar lararen bara pratar pa och alla antecknar. Ja; inte jag da. Jag forsoker...

Sen tva timmar franska...

Sen tva timmar acklig lunch... Believe it or not men jag ater inte sa mycket mat i skolan. Visst far vi dessert men fan hellre svensk skolmat!

Efter en timme i matsalen dar jag och de andra utbytesstudenterna nog forde mest liv sa gick vi ut i solen. Grejen ar den att vi vi varken skrattar eller pratar sarskilt hogt med jamfort med fransmannen sa pratar vi hogt.

Har precis haft tva timmars gympa som faktiskt har varit det roligaste denna veckan. Forutom engelskan da. Vi spelade basket och ni skulle sett mig. Jag var overallt pa planen! No Kidding!

Nu ska jag vanta i tva timmar pa att internatbarnen plus jag ska fa ata kvallsmat och sen vantar den obligatoriska laxlasningen med overvakning. Jag har inga laxor for jag gjorde dom igar sa idag ska jag chilla!

Imorgon vantar huset i MARS pa mig. Ska bli skont att fa komma till ett hem istallet for fangelset. Apropa fanglset. Jag trivs HELT OKEJ.

à bientôt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ägde du på irdotten? jag är SÅÅ stolt över dig! :D

2009-09-09 @ 18:23:58
Postat av: Andrea

underbart att du borjar trivas josefin!

ska du till thonon eller? BSX

2009-09-10 @ 09:13:48
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/
Postat av: Wazzybot

JAG FÖRSTOD VART ENDA ORD MIN FRANSKLÄRARE SA TILL MIG PÅ FRANSKAN IGÅR! Heja oss!

2009-09-11 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0