att be om ursakt

Forlat alla som vantar pa mina uppdateringar men jag har borjat leva ett liv har i Frankrike har jag insett. Ett liv som innebar att jag inte bara ligger i min sang och drommer om Sverige. Nu har jag fullt upp varje helg och jag har redan borjat tanka pa att jag kommer faktiskt att sakna Frankrike (INTE INTERNATET). Darfor maste jag kunna njuta nu. Ar det nagonting jag maste lara mig sa ar det att vara nojd med det jag har for det kommer ALLTID att bli battre.

exempel:

-
Jag gar i nionde klass och de ar de sista manaderna innan slutbetygen och gud sa stressad jag ar och gud som jag hatar mitt liv och herregud vad mycket jag grater under denna tiden!

- Det blir varre! Jag borjar IB och hela min varld rasar! Ett nytt sprak att lasa in amnena pa och jag saknar den gamla goda hogstadietiden da man faktiskt inte hade sa mycket laxor nu nar jag tanker efter.

- FRANKRIKE! Jag fattar INGENTING. Jag har INGA laxor. Det var kul i borjan men nu kliar det i mina fingrar och jag hungrar efter uppsatser och prov!

Nasta ar ar det IB 1 som galler och da javlar blir det laxor. Darfor maste jag njuta av att inte ha laxor nu!

 

Maste lara mig att ta vara pa tiden.


Kommentarer
Postat av: Elin

Va?! gör du inga prov? Själv räknas jag i princip som fransk elev här i Avignon sâ jag gör alla prov och läser alla filosofiska böcker pâ franska. DU SKA VARA TACKSAM! haha

Hur gâr det med franskan dâ? Flytande?

Puss Elin, IPK:aren som aldrig kom till Paris pâ höstlovet(fan!)

2009-11-19 @ 10:36:44
URL: http://elinfrance.blogg.se/
Postat av: Andrea

Aight, sa jag ska borja i terminal s och om jag inte klarar av det vill de typ inte ha mig.. underbart..

2009-11-20 @ 08:34:34
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0