Uppdateringen 09

Oj oj oj här har det inte skrivits på länge!
Ja, vad fan har jag gjort...
Det finns ju lov och just nu håller påsklovet på att avslutas...
Synd tycker jag faktiskt.
På detta lovet har jag varit på en musikalefterfest i Malmö med Billie, shoppat kläder så att jag tömt mitt konto..., varit på en grillfest i höllviken, kollat filmer och pluggat till ett matteprov som jag ahr på fredag.
Här kommer lite bilder.


Nu har jag gumzat med Elin, Matea, Nikki och Philip. Elin och Matea lämnade klagomål på mitt bloggande och nu sitter jag här.

Hej Då mina 3 trogna läsare.
Och puss på er Elin och Matea!

Kommentarer
Postat av: Elin

Aw det var fint!

2009-04-13 @ 00:01:53
Postat av: Josefin

NÖJD NU!?

2009-04-13 @ 00:44:05
Postat av: räven

awsome!

2009-04-13 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0