Présentation sur la Suède

Just nu sitter jag och förbereder en Powerpoint visning som jag ska hâlla inför tvâ klasser här pâ skolan i slutet av april. Och visst blir jag lite varm i hjärtat när jag stolt ska berätta om alla fina saker som kommer ifrân Sverige. Ett âr utomlands gör en lite nationalistisk. Det händer vissa gânger att jag tänker:

-I Sverige är allt sâ lätt.
-I Sverige skulle vi kunna göra det där mycket bättre.
-Sverige är nog världens bästa land!

Men jag älskar ändâ Frankrike och dess snigel och grodlârs-ätande invânare.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ah! Sverige!<3

2010-03-12 @ 09:18:24
Postat av: mikaela

hejsan =) fin blogg du har! jag har sett att du är ett år i frankrike. jag funderar på att åka dit 10/11, alltså kanske nu i höst. tycker du det är värt att göra det? vilka företag åker du med?

jättetacksam för svar :D

2010-03-13 @ 15:32:16
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0