If you're not really here, then I don't wanna be either, I wanna be next to you

Hej allihopa som har påsklov i Sverige! Hoppas att ni har de bra. För det hade inte jag igår. Igår var en jobbig dag. Inga lektioner vilket får mig att känna mig så obetydelsefull. Inga lektioner medans alla andra har lektioner. Ensam med Luftslottet som sprängdes i ett klassrum med gråa väggar och grått golv. På internatet hade de stängt av värmen vilket gjorde så att jag låg och frös med ett täcke hela natten.

Idag hade jag heller inga lektioner... Dylan fick nog och gick till läraren som flyttade mig till en annan klass i början av året och sa att jag gör aldrig någonting och att det gör mig ledsen. Så snart som möjligt ska hon prata med rektorn som ska ändra klass. Skönt!

Imorgon åker jag iallafall till Paris och träffar Ebba Lindgren! Tillbaka till storstad, till folkmängder, till kollektivtrafik och till hundbajs på trottoaren. Livet är fint just nu!


Kommentarer
Postat av: ebba

Hoppsan! tokig bild.

2010-04-17 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0