Nere på söder

Under mitt två veckors långa lov har jag bland annat varit nere i söder. Jag besökte floder, stränder och Avignon som är en jättevacker stad. Sjävla centrumet är inom fyra murar. Lite vikingstil typ. Jag såg kändisbron: Pont d'Avignon och tydligen finns bara halva bron. Egentligen är den bara känd för sången man lär sig i sexan då man börjar läsa franska. Förutom att bron är halv så är den inte så speciell.
   Min familj tog med mig till havet eftersom att de vet hur mycket jag saknar det. Det var jättevackert och jag ville aldrig åka därifrån.
   Resten utav lovet har jag spenderat med Dylan i solen. Jag är faktisk lite brun nu! I April! Idag skiner dock inte solen. Då passar jag på att plugga lite men det är så himla lätt att hamna på Facebook. Hej IB, jag är så redo!


Från vänster: Min värdmamma Mano, värdpappan Gilles och en utav mina värdsystrar Lucie

Kommentarer
Postat av: ebba

Här är faktiskt sol nu med faktiskt. Jag har fått fräknar och hanna har bränt sig. (hon har solat solarium med, i tre minuter, imponerande)

2010-04-26 @ 08:56:11
Postat av: elin

aaah! sâ jäkla synd att jag inte var där! känns konstigt att du beskriver min stad! haha , men vad tyckte du annars om staden? jag fâr nog ta och pallra mig uppât söder nân dag ocksâ!

:)

2010-04-26 @ 20:45:35
URL: http://elinfrance.blogg.se/
Postat av: flucher dylan

josefin söderberg je t'aime tu es courageuse pour cette année je le pense sincèrement mon amour

2010-04-28 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0