we're sorry

förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering.

Dagarna går som sagt upp och ner hela tiden. Nu är det rätt mycket uppåt.

Denna helgen har det varit typ vångafesten här. Något som jag avstått ifrån. Idag är det dock en parad i stan och pm jag fattade rätt så ska min värdpappa cykla någon slags lång runda. Därför har vi ätit makaroner eller pasta de senaste två dagarna. Jag är fin som bara den idag. Med min blåa zara-klänning, min svarta kavaj, den stora blåa ringen och utsläppt lockigt hår (i nog fem minuter) så ska jag hit the town med min ena vuxna värdsyster och min värdmamma.

Här kommer lite bilder:

Jag, Sofia och Clare i Sofias pool

leka schtekarN

Clare, jag och Sofia

Kommentarer
Postat av: Andrea

lyllos er som har barn i er egen alder. och pool. och fan, jag har bara massa dockor.

2009-09-13 @ 16:06:34
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0