une araignée

det äckligaste hände nyss! Jag höll på att packa min väska inför internatet och plötsligt ser jag en jättestor spindel krypa bredvid mig. Om det hade varit i Sverige hade jag skrikit och rusat in till mamma och pappa och bett pappa döda den. Här sover alla och spindeln var påväg mot mina byxor som låg bredvid min väska. Spindeln stannade och jag var tvungen att tänka snabbt. det närmaste jag har är mina röda tygskor. Jag tar den ena och PANG! jag krossar spindeln. Från sulan kommer nu säkert 20 småspindlar.

UUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jag kräkte nästan!

Nu ligger den stora svarta krossade spindeln där med små svarta prickar runtomkring sig (barnen som jag krossade). Jag tänker INTE packa mer ikväll.

FY FAN!


Här är förresten en bild på mig och min värdsyster

Typ världens bästa hårdag

Jag älskar denna bilden!

Annars var paraden pretty lame, fast de hade rätt satsiga kostymer à la Marie Antoinette

Kommentarer
Postat av: Emil

HAHA ändå coolt dedär med spindlarna!



Du får nog vända ut och in på alla dina kläder... :D



saknarej!

2009-09-14 @ 09:01:32
Postat av: Jesper

Okej, hon är skank...

2009-09-19 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0