att overleva

Konstigt nog sa overlevde jag forsta dagen med 15-aringarna! En tjej som jag satt bredvid bjod pa tictacs under hela mattelektionen. SWEET!

Fast jag vill nog hellre ha matte och engelska med premiér L (linjen som jag egentligen valde innan rektorn lade sin nasa i blot!)

Helgen

denna helgen var det inplanerat att ga pa tva fester.

Fredag: Ut pa en bar och sedan in pa en klubb for att fira kanadensaren.
Det var ball som fan. Jag sjong jag ma hon leva hogt och fint for alla pa baren och det var uppskattat kan jag saga!

Lordag: Min vardsyster fyllde ar och det var en fest i byn som dom kallar for bal. Okej tankte jag och tog pa mig min kusins svarta DN-klanning och mina hogklackade och sminkade mig. Nar jag kommer ut fran mitt rum star min syster i sitt rum och fixar sig. Hennes resultat blev en gra langarmad troja, jeans och converse. Peppen forsvann omedelbart nar jag isag att det antagligen bara skulle vara en fjortis-fest. Samma kvall blir jag sjukoch spyr hela natten...

Nu raknar jag ner dagarna infor Tonon Les Bains da jag kan fa prata svenska med borgare och fa umgas med varldens finaste kines!

Jag saknar er och jag tanker pa er hela tiden

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Andrea

THONON HERE WE COME!

mina rektorer verkade inte sa pepp pa att jag skulla fa ledigt, men fixar det inte sig sa ska nagon döden dö...

2009-09-22 @ 17:27:16
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/
Postat av: ebba

Åh! Vad synda att det inte var en riktig bal... de kunde ju ansträngt sig lite!

2009-09-22 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0