BillieBengtsson

Igår kom Min favoritkines hit till Trelleborg. Vi lagade tonfisksallad och bakade kolakakor. Sen blev vi så jävla sugna på att sticka in till Malmö och ligga i folkets park. Vi ringde runt och fick tag på Philip och Elin. In till malmö åkte vi och la oss i parken med ljus, chips och cider. Det var myyyyyysigt...

När jag och billie kom hem redigerade vi lite bilder vid datorn tills billie somnade i soffan. När jag avr klar väckte jag henne. Solen hade börjat gå upp och det avr rätt varmt ute. Så vi satte oss i varsen stol med täcken och mös. Vi somnade ju där cokså och vaknade vid 10 tiden. Vi gick upp till mitt rum och sov där någon timme till tills vi steg upp och åt och stack till malmö.

Jag shoppade loss som vanligt. Vi får se om jag pallar fota och visa.

Kommentarer
Postat av: elin

öe jag putar med läpparna

2009-07-03 @ 15:27:54
URL: http://anemicroyalty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0