söndagsångest

Varje söndagskväll är det samma visa. Ångest...
Det är dags att preparera valisen igen (packa resväskan på svenskfranska). Den enda väskan jag ser fram emot att preparera avec plaisir är den jag ska ha när jag åker till Sverige om 6 dagar!


Detta gjorde mig på lite bättre humör. Mando Diao med ny låt. Varje gång Mando släpper nytt så kan jag inte riktigt acceptera deras stilbyte i början. Låten känns väldigt Absolute Christmas 1999, men jag tycker refrängen är rätt mysig ändå. Men jag lär mig nog att älska den. C'est Mando Diao quand même!

Imorgon har jag sovmorgon. För mig betyder det att jag ska kolla på Chocolat på min dator under mitt täcke. Om ni har sett chocolat så kan jag säga att Charlieu ser ut exakt som staden i filmen.

Bonne nuit

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tjohopp! Josefin vad vill du ha i julklapp? Har nog frågat redan , men jag minns inte vad du svarade. <3 fjårtizhjärta <3

2009-12-14 @ 09:58:58
Postat av: Andrea

oh, on se reverra très bientôt en fait! c'est quoi déjà? 4 jours? ooooh j'ai vraiment hâte! <3

2009-12-15 @ 18:33:58
URL: http://andreaenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0