I'm still, I'm still an animal








Kolla vad jag kan: mata kor



Franck och la plus jolie paysanne som min värdpappa sa.



Idag var vi bortbjudna hem till föräldrarna till den äldsta värdsysterns pojkvän. Vi åt och åt och åt i fyra timmar (the french way). Pierrick som är Charlottes (äldsta värdsystern) pojkvän har en bror som jobbar på deras föräldrars farm och ville att jag skulle hjälpa honom att mata kossorna och lite sånt. Jag som älskar (ironi) djur, tvekade i början men tänkte att det kunde väl va kul ändå. Så jag fick låna fula kläder och fula stövlar och off we went to the farm.

Och ja ni vet nog alla att jag inte är så förtjust i hundar och hundar verkar inte gilla mig men familjen hade en rottweiler(stavning?) som jag blev helt betuttad i och den detsamma. What's happening to me?

Denna helgen har varit underbar och det har varit en sån helg då jag tänkt att när jag valde att få åka hit var ett av de bästa besluten jag någonsin gjort.

Kommentarer
Postat av: billie

shit. tänk vad ett år i frankrike kan göra...

2009-12-06 @ 21:27:28
URL: http://billieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0