St. Lucie


Igår sov Dylan över här. Klockan 13.00 igår stod han utanför min dörr med en stor bukett tulpaner till min värdmamma även om det är typ 20:e gången han är här. Det var fint.

Jag älskar Dylan med hela mitt hjärta.


Idag förbereder jag mig mentalt för en sista vecka på internatet (för detta året). Om sju dagar är jag hemma i Sverige, mina kära läsare. Det första jag tänker göra när jag stiger in i min hal på änghögsgatan i Trelleborg är fan att gå på toaletten och ha vasken i samma rum som toan. Om jag inte berättat det innan så är toan i ett separat rum och oftast så är dessa rummen långt ifrån varandra. Sen ska jag öppna kylen och dricka skånemejeriets mjölk. Oh, vad jag saknar de härligt retro-mönstrade paketen!

À bientôt

PS Glad Lucia, idag snöar det i Charlieu

Kommentarer
Postat av: hon som du ska äta gult ris med snart

Vilken liten svärmorsdröm du skaffat dig! Först rosor sen tulpaner. Glad lucia på dig med :D Sista veckan på internatet wooohooo

2009-12-13 @ 14:37:29
URL: http://billieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0